Saturday, May 3, 2008

KSPK Juara Bolasepak 7 Sebelah IPKT

Ahad.20 April 2008..Tahniah dan Syabas diucapkan kepada peserta KSPK PJ 2008 kerana berjaya menjuarai kejohanan bolasepak 7 sebelah yang telaj diadakan pada hari ahad yang lalu..Dalam menuju kejayaan tersebut,ia bukan sesuatu yang mudah kerana ia memerlukan semangat,kesabaran dan kebijaksaan yang jitu untuk menjamin kejayaan tersebut.
Di awal pertandingan,pasukan KSPK PJ tidak diletakkan harapan langsung untuk menjuarai kejohanan ini,namun iatu semua tidak melemahkan semangant mereka.dengan memenangi dua perlawanan di peringkat awal,KSPK PJ layak untuk mamasuki peringkat separuh akhir. di peringkat separuh akhir.KSPK PJ bertemu dengan pasukan KPLSPM PJ.Dalam perlawan tersebut KSPK PJ menang dengan 2-1.dengan itu KSPK PJ layak untuk ke perlawanan akhir.di perlawanan akhir.KSPK PJ bertemu dengan pasukan Che Miamon.dalam perlawanan tersebut,KSPK berjaya mengalahkan pasukan Che Maimon dengan keputusan 3-2.

1 comment:

Muhizulahfaz said...

Tulis berita jangan gopoh sangat sampai nama team pun salah. apapun tahniah buat teman-teman KSPK yang berjuang bersungguh-sungguh main gapo-gapo pun.